preskoči na sadržaj

Hotelijersko-turistička škola

Login

Zagorka Ivanković


Profesor mentor ekonomske skupine predmeta

Voditelj ekonomskog aktiva HTŠ Opatija











Konzultacije i informacije za učenike i roditelje:


- prijepodnevna smjena - srijeda, 4. nastavni sat (10:25-11:05)
- poslijepodnevna smjena - petak, 4. nastavni sat (16:25-17:05)



Dežurstvo nastavnika:

- prijepodnevna smjena - utorak, 2. nastavni sat (08:45-09:25)
- poslijepodnevna smjena - utorak, 2. nastavni sat (
14:45-15:25)

 

 

 

 


zagorka.ivankovic@skole.hr

 

 

 




Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručni skup - Dan kvalitete u turizmu – Globalni standardi kvalitete u hotelijerstvu
Autor: Zagorka Ivanković, 22. 5. 2016.

 

 

 

 

 Dana 20.05.2016. Sandi Basić,prof i Zagorka Ivanković,mag.oec,prof.ekonomske skupine predmeta, imali su priliku nazočiti stručnom skupu -  Danu kvalitete u turizmu – Globalni standardi kvalitete u hotelijerstvu.

Hrvatsko društvo za kvalitetu organiziralo je DAN KVALITETE U TURIZMU - GLOBALNI STANDARDI KVALITETE U HOTELIJERSTVU koji je održan 20. svibnja 2016. u Hotelu Valamar Diamant, Poreč, u sklopu 16. HRVATSKE KONFERENCIJE O KVALITETI i 7. ZNANSTVENOG SKUPA HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU 19. – 21. svibnja 2016..

U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom organiziran je izdvojeni simpozij pod nazivom DAN KVALITETE U TURIZMU – GLOBALNI STANDARDI KVALITETE U HOTELIJERSTVU. Simpozij su podržali i  Istarska županija, Turistička zajednica Istre, Hrvatska udruga poslodavaca, Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, hotelska kuća Valamar, Hrvatska udruga profesionalaca u kongresnom turizmu, Udruga obiteljskih i malih hotela, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i tvrtka Heraklea.

Glavna tema ovogodišnjeg simpozija je Prednosti certifikata u podizanju kvalitete usluge u turizmu i hotelijerstvu na koju će se temu unutar simpozija održati i panel diskusija s predstavnicima HGK.

Kroz predavanja, case study prezentacije i panel diskusiju na kojoj su sudjelovali govornici iz najvažnijih institucija naučiti se moglo kako podići razlinu kvalitete usluge i poslovanja svog objekta.

Simpozij je bio namijenjen: vlasnicima i menadžerima hotelskih kuća, aparthotela, malih i obiteljskih hotela, stancija, profesorima turističkih škola i kolegija na fakultetima ekonomije i turizma te zaposlenima u turističkim agencijama i turističkim zajednicama među kojima je Vaša ciljana skupina, zainteresirana ponajprije za ISO 9001 ceritifikat, ali i sve ostale certifikate koji im mogu pomoći u poslovanju i upravljanju kvalitetom.

Program:

*Kvaliteta u turizmu

  Suvremeni trendovi u turizmu - novo okruženje & novi izazovi, doc.dr.sc. Tea Golja,   Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
  Uloga kvalitete u masterplanu razvoja turizma, Istarska županija/T

  Važnost kvalitete gastronomije u turizmu i hotelskom poslovanju, Draženka Moll,   Ruralni turizam Stancija 1904. Smoljanci

*Kvaliteta usluge u hotelijerstvu

  Certifikat ''Izvorno hrvatsko'', Leila Krešić Jurić, Hrvatska gospodarska komora
  Kvaliteta usluge kroz razvoj ljudskih resursa u hotelijerstvu, Jako Andabak, Hrvatska udruga poslodavaca, Udruga ugostiteljstva i turizma, predsjednik
Certifikat ''Poslodavac partner'', Valamar
  Kako poboljšati kvalitetu usluge u hotelijerskom poslovanju?, Sanja Gomuzak, Heraklea

*Certifikati u hotelijerstvu

  Pregled ISO certifikata u hotelijerstvu – sponzor/certifikacijska kuća - TBC
''Sustainable hotel'' certifikat, Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske
  Certifikat ''Certified Croatian Meetings & Events Professional (CCMEP)'', Goran Pavlović, Hrvatska udruga profesionalaca u kongresnom turizmu
  Panel diskusija: Prednosti certifikata u podizanju kvalitete usluge u turizmu i hotelijerstvu, moderator: Ružica Mikačić, Sudionici: Goran Pavlović, Menadžer za kongresni i ostale oblike turizma TZ Opatije, Leila Krešić Jurić, Hrvatska gospodarska komora, Iva Bahunek, Udruga poslodavaca - TBC

Više informacija možete pronaći na web stranici:
http://www.kvaliteta-u-turizmu.com  
16konferencija@hdkvaliteta.com   
T +385 1 5804 958






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


preskoči na navigaciju