preskoči na sadržaj

Hotelijersko-turistička škola

Login

Zagorka Ivanković


Profesor mentor ekonomske skupine predmeta

Voditelj ekonomskog aktiva HTŠ Opatija











Konzultacije i informacije za učenike i roditelje:


- prijepodnevna smjena - srijeda, 4. nastavni sat (10:25-11:05)
- poslijepodnevna smjena - petak, 4. nastavni sat (16:25-17:05)



Dežurstvo nastavnika:

- prijepodnevna smjena - utorak, 2. nastavni sat (08:45-09:25)
- poslijepodnevna smjena - utorak, 2. nastavni sat (
14:45-15:25)

 

 

 

 


zagorka.ivankovic@skole.hr

 

 

 




Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sudjelovanje na webinaru „Uvod u design thinking vol. 1?“
Autor: Zagorka Ivanković, 14. 5. 2021.

Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljske škole Opatija sa svojim partnerima, STEP RI d.o.o., FMTU - Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu i Udrugom diplomiranih studenata FMTU održali su webinar s temom „Uvod u design thinking vol. 1?“

Design thinking je kreativan, a sustavan proces pronalaženja rješenja za poslovne izazove. Ovu metodologiju uspješno primjenjuju svi, bez obzira na djelatnost i veličinu organizacije – od multinacionalki i znanstvenih institucija do malih poduzeća i startup-ova. Primjenjiva je za rješavanje problema u različitim okolnostima, ali jedno je uvijek isto – u fokusu rješenja uvijek su korisnici i njihove stvarne potrebe.

Metodologija je izuzetno korisna u rješavanju složenih problema kroz: empatiju i razumijevanje korisničkih emocija i potreba, definiranje problema iz perspektive korisnika, stvaranje velikog broja ideja primjenom brainstorming-a te praktičan pristup u prototipiranju i testiranju rješenja.

Design thinking omogućava usvajanje novog pristupa kreativnom razmišljanju kod rješavanja svih složenih problema kojeg polaznici mogu primijeniti u svojim projektima, poslovanju i svakodnevnom životu.

Glavne prednosti Design thinking pristupa:
• Razumijevanje stvarnog korisnika i njegovih potreba
• Minimiziranje troškova razvoja novog rješenja ili optimizacije postojećeg rješenja
• Vježbanje brze prilagodbe
• Brzo testiranje tržišta
• Skraćivanje vremena potrebnog za razvoj i plasiranje






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


preskoči na navigaciju