2015-09-04 11:00:00

Zaključci s 1. sjednice NV

Dnevni red:

1. Verifikacija zapisnika s prethodne sjednice
2. Organizacija i početak nastavne i školske godine 2015./2016.
3. Broj učenika na početku školske 2015./2016. godine - analiza, osvrt, ažuriranje podataka
4. Razrednici i zamjenici razrednika
5. Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2015./2016.
6. Primjena Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
7. Pravilnik o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole
8. Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
9. Prijedlog nastavnog plana i programa za povijest u 3. razredu - A.Žilić, prof.
10. Odluka o razlikovnim ispitima te nostrifikacija svjedodžbi
11. Proslava Svjetskog dana turizma
12. Roditeljski sastanci
13. Izbor članova Školskog ispitnog povjerenstva za državnu maturu
14. Školski kurikulum, Godišnji program rada
15. Zamolbe učenika
16. Islamski vjeronauk
17. Osiguranje učenika
18. Razno

Dnevni red je jednoglasno usvojen.

Ad. 1. Ravnateljica je iščitala zapisnik s prethodne sjednice N.V.-a održane 25. kolovoza 2015. Zapisnik je jednoglasno usvojen.

Ad. 2. Ravnateljica je upoznala N.V. s organizacijom nastave 7. rujna. U ponedjeljak 7. rujna učenici dolaze u 13:50 u školu te će imati tri sata razrednika (14:00 – 16:25). Na prvom satu detaljno iščitati Odluku o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za šk. 2015./2016. godinu, Pravilnik o elementima, načinima i postupcima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, Pravilnik o kućnom redu, Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera, prikupiti svjedodžbe od prethodnog razreda, dnevnika rada, potvrdnice o obavljenoj stručnoj praksi za 2., 3. i 4. razrede, popuniti upisnice, provjeriti postojeće adrese učenika i evidentirati eventualne promjene adresa, provjeriti popise učenika smještenih u učeničke domove, imenovati predstavnike i zamjenike za vijeće učenika, termine održavanja informacija za roditelje i sata razrednika. Nakon održana tri sata razrednika razrednici trebaju u suradnji s kolegom Ninom Smolčićem zajednički unijeti potrebne podatke u e-dnevnik. Raspored razreda po učionicama napraviti će K. Sinožić i raspored će biti dostupan razrednicima na oglasnoj ploči.

Ad. 3. Razrednici su dobili popise učenika po razrednim odjelima: 1.a 26 učenika , 1.b 26 učenika, 1.c 26 učenika, 2.a 25 učenika, 2.b 28 učenika, 2.c 26 učenika, 3.a 24 učenika, 3.b 22 učenika, 3.c 22 učenika, 2.d 25 učenika, 4.a 20 učenika, 4.b 23 učenika, 4.c 20 učenika.

Ad. 4. U školskoj 2015./2016. Ravnateljica je imenovala razrednike i zamjenike razrednika ovim slijedom: 1.a Ivica Matić – razrednik, Duško Serdar – zamjenik, 1.b Tea Dedić – razrednica, Marina Ivančić Komadina – zamjenica, 1.c Mirjana Latas – razrednica, Tatjana Pocrnić – zamjenica, 2.a Sandra Grgurić – razrednica, Nenad Drobnjak – zamjenik, 2.b Ana Žilić – razrednica, Suzana Hranuelli Jezidžić – zamjenica, 2.c Lili Marinčić – razrednica, Nataša Modrić Tićak – zamjenica, 3.a Marin Tomljanović – razrednik, Tanja Marčan – zamjenica, 3.b Ksandra Sinožić – razrednica, Marija Spicijarić – zamjenica, 3.c Zagorka Ivanković – razrednica, Lili Marinčić – zamjenica, 3.d Nino Smolčić – razrednik, Mirjana Latas – zamjenica, 4.a Marija Spicijarić – razrednica, Ksandra Sinožić – zamjenica, 4.b Duško Serdar – razrednik, Katja Morić Bezić – zamjenica, 4.c Marina Ivančić Komadina – razrednica, Sandra Grgurić – zamjenica.

Ad. 5. Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku 2015./16. detaljno je iščitana i N.V. je upoznato sa odlukom.

Ad. 6. Nastavničko vijeće je detaljno upoznato sa primjenom Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi.

Ad. 7. Nastavničko vijeće je detaljno upoznato sa Pravilnikom o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole.

Ad. 8. Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera detaljno je iščitan i N.V. je upoznato sa čl. Pravilnika koji stupa na snagu prvim danom nastave 7. rujna 2015. Pravilnik je doživio promjene i sukladno tome potrebno je na 1. roditeljskom sastanku upoznati roditelje sa svim novostima ovog Pravilnika.

Ad. 9. Ana Žilić, prof. povijesti upoznala je N.V. sa prijedlogom nastavnog plana i programa za povijest u trećim razredima, izvođenju izvanučionične – terenske nastave, te je ujedno dala prijedlog za poludnevni izlet u Pazin na dan odlaska završnih razreda 17. svibnja 2016. godine. ODLUKA – jednoglasno se prihvaća plan i program za nastavni predmet povijest; izvanučionična – terenska nastava za 3. razrede , kao i prijedlog o poludnevnom izletu 17. svibnja 2016. god. u Pazin.

Ad. 10. Nastavničko vijeće donosi odluku o polaganju razlikovnih ispita za učenike: F.B. prijelaz iz Prve riječke hrvatske gimnazije. Učenik se upućuje na polaganje nastavnih predmeta: ugostiteljstvo, prehrana i poznavanje robe, praktična nastava – turizam, daktilografija s poslovnim dopisivanjem, talijanski jezik (3. jezik), stručna praksa. Rok polaganja razlikovnih ispita: do kraja 1. polugodišta. Učenik se raspoređuje u 2.b razred.
A.Š. prijelaz iz Ekonomske škole Rijeka: francuski jezik (2. jezik), talijanski jezik (3. jezik), ugostiteljstvo, prehrana i poznavanje robe, praktična nastava – turizam, stručna praksa. Rok polaganje razlikovnih ispita: do kraja 1. polugodišta. Učenica se raspoređuje u 2.c razred.
T.U. prijelaz iz Vojvodine, svjedodžbe u postupku nostrifikacije, potrebno je da se do kraja tjedna (11. rujna) sastanu aktivi i na osnovu nastavnih – strukovnih sadržaja utvrde koje predmete – ispite bi učenica trebala polagati. Potrebno je učenici maksimalno izaći u susret kako bi se što lakše asimilirala u životno i radno okruženje.

Ad. 11. Povodom Svjetskog dana turizma, 27. rujna, N.V. donosi odluku da se 28. rujna 2915. (ponedjeljak) organizira za sve učenike posjet – izvanučionična nastava u Predjamski grad i Ljubljanu, a za učenike koji ne bi išli posjet jednom od renomiranih opatijskih hotela, vili Angiolini, paviljonu Šporer i Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Voditelji koordinatori aktivnosti za izlet u Predjamski grad i Ljubljanu: mr.sc. Ksenija Beljan, Marin Tomljanović i Nenad Drobnjak. Potrebno je izraditi program putovanja i ugraditi ga u školski kurikulum.

Ad. 12. Nastavničko vijeće donijelo je okvirne termine održavanja roditeljskih sastanaka: prvi razredi: 10. i 11. rujna (četvrtak i petak). Na roditeljskim sastancima prvih razreda potrebno je izabrati predstavnike za Vijeće roditelja, za 2., 3. i 4. razrede 21.-25. rujna. Bilo bi poželjno da roditeljskom sastanku nazoče razrednik i zamjenik razrednika kako bi roditelji mogli upoznati i zamjenike razrednika. Razrednici 3. razreda trebaju upoznati roditelje sa planom i programom izvanučionične – terenske nastave iz povijesti, a svi ostali i sa izvanučioničnon- terenskom nastavom u Predjamski grad i Ljubljanu, Adventom u Beču i ostalim aktivnostima tijekom nastavne godine.

Ad. 13. Ravnateljica je upoznala N.V. da ispitna koordinatorica za državnu maturu Ksandra Sinožić, koja je do sada savjesno i predano obavljala tu dužnost, na osobni zahtjev ne bi više obavljala posao ispitnog koordinatora. Predlaže da novi koordinator bude kolega Nino Smolčić. U ispitno povjerenstvo za školsku 2015./2016. godinu predlažu se: mr.sc. Ksenija Beljan, Nino Smolčić (koordinator), Ksandra Sinožić (zamjenica koordinatora), Marija Spicijarić, Marina Ivančić Komadina, Duško Serdar, Nataša Modrić Tićak. Prijedlog je jednoglasno usvojen.

Ad. 14. Ravnateljica je upoznala N.V. o rokovima donošenja Godišnjeg programa rada i Školskog kurikuluma do 30. rujna. Potrebno je izraditi programe rada za šk. 2015./2016. god. kao i izvješća za prethodnu školsku godinu i do 21. rujna dostaviti kolegici Lorni Ivančić Vukelić i kolegi Ivi Grguriću, planove i programe (do početka nastave).
Nastavničko vijeće razmatralo je mogućnost spajanja 8.10. Dana neovisnosti sa 9.10. (petak – radni dan). Pristupilo se glasanju. ZA je glasovalo 13 članova, protiv 9 članova. Radni dan 9.10. odradit će se u subotu 3. listopada 2015.

Ad. 15. Zamolba učenika L.I. Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula, zanimanje: hotelijersko-turistički tehničar radi preseljenja u Rijeku i igranja nogometa u HNK Rijeka. Nastavničko vijeće jednoglasno je prihvatilo prijedlog ravnateljice da se učeniku L.I. odobri upis u treći razred. Učenik se raspoređuje u 3.b razred.

Ad. 16. Islamski vjeronauk u školi imamo 2 učenika koji pohađaju nastavu islamskog vjeronauka.

Ad. 17. Temeljem prispjelih ponuda za osiguranje učenika u školskoj 2015./2016. godini, N.V. donijelo je odluku o visini učešća 50,00 kuna po učeniku, osiguravajuća kuća Euroherc.

Ad. 18. Ravnateljica je upoznala N.V. pozivajući se na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, te naputcima Agencije za odgoj i obrazovanje, obvezama i načinima vođenja Zapisnika N.V.-a. donesene odluke N.V.-a potrebno je staviti na web stranice škole.
Nastavničko vijeće upoznato je sa izvedenim radovima i uređenju kata škole. Vrijednost radova sukladno Odluci PGŽ. Ravnateljica je skrenula pozornost i pozvala sve zaposlenike na čuvanje opreme i inventara. Završetkom nastavnog sata svaki nastavnik treba pregledati učionicu i evidentirati eventualna oštećenja. Učionica 12 opremljena je s pametnom pločim i LCD projektorom. U tijeku je zamjena telefonske centrale. Aktivi trebaju prijaviti potrebe u školskoj 2015./2016. godini. Strunjače koje su u posjedu škole, dali smo Ugostiteljskoj školi na korištenje u zamjenu za povremeno korištenje njihove sportske dvorane. Izvješće o izvanučioničnoj – terenskoj nastavi – maturalno putovanje za 3. razrede, N.V. upoznao je Duško Serdar.
Organizirana marenda u školi biti će nakon odabira najpovoljnijeg ponuđača. Na ponudu javila su se 2 ponuđača.
I ove školske godine kolega Nenad Drobnjak u suradnji s učenicima 4-tih razreda obilazit će učionice i evidentirati stanje učionica. Dežurstvo u školi započinje 4.a razred. Prikupljanje suglasnosti za posjet predjamskog gradu i Ljubljani, potrebno je prikupiti prvi radni tjedan.

Na sjednici bila su prisutna 22 člana od ukupno 35.


Hotelijersko-turistička škola