Kako izložiti temu pokušali su već u listopadu demonstrirati učenici i učenice koji u prvom razredu pohađaju nastavnu Njemačkog jezika kao prvog, drugog i trećeg stranog jezika u razredima 1. b i 1.a.
O njima najpoznatijoj i najbližoj temi - o sebi samima – učenici i učenice su prvim prikupljenim vokabularom izradili prezentacije i izložili ih primijenivši pravila izlaganja. U simuliranju kratkih konferencijskih izlaganja učenici i učenice su otvorili skup, pozvali izlagače, izlagači su se predstavili, najavili temu, dali pregled glavnih točaka izlaganja, najavili prvu točku, naznačili prijelaze na sljedeće točke, najavili posljednju točku, obznanili završetak izlaganja, pozvali na diskusiju i zahvalili se na pažnji. Publika je svakom izlagaču ili izlagačici postavila tri pitanja o sadržaju prezentacije.
Jezična strukturna sredstva i opseg sadržaja bili su diferencirani prema stupnju poznavanja jezika